Klachtenreglement

Mocht u een klacht hebben over het Jagerhuis, dan proberen we daar uiteraard met u uit te komen. U kunt uw klacht bespreken met uw begeleider, of mailen naar de zorgcoordinator via info@hetjagerhuis.nl of bellen naar 0318- 51 72 85

Ook kunt u de klacht indienen bij de onafhankelijke klachtencommissie van de NBEC, waarbij wij zijn aangesloten.

De Nederlandse Branchecoöperatie voor Erkende Cliëntondersteuners (NBEC) is een overkoepelend verband van zelfstandige zorgondernemers. De visie van de NBEC is het waarborgen en continu verbeteren van kwalitatief goede zorg- en dienstverlening, waarbij de cliënt met zijn wensen en behoeften centraal staat. Deze wensen en behoeften kunnen sterk uiteenlopen.

De aangesloten leden onderscheiden zich in de zorgmarkt door de professionele wijze waarop zij, dicht bij de cliënt, hun diensten aanbieden. Cliëntgerichtheid en het continu verbeteren van de zorg- en dienstverlening zijn de streefwaarden in het dagelijks opereren van de coöperatie, omdat cliënttevredenheid een noodzakelijke voorwaarde is voor het succes van de NBEC en haar leden.

De informatie over het klachtenreglement en de klachtenprocedure vind u in de 2 documenten hieronder.

P 07 - Klachtenreglement V5 1 aug 2015.pdf

 

P 07 - NBEC Informatiefolder Klachtenprocedure V 3 aug 2015.doc

 

2012 | Het Jagerhuis BV Ede | Website by Mokolo