Klachtenreglement

Wij zijn lid van de branchecoƶperatie NBEC en streven gezamenlijk naar tevreden cliƫnten. We doen allemaal ons uiterste best u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Als u toch vindt dat iemand van ons u onjuist heeft bejegend of wij in onze zorg-/dienstverlening tekort schieten, dan willen wij dat graag van u horen.
 

Wanneer u ontevreden bent, laat het weten. U kunt het eerst bespreken met uw individueel begeleider of zijn/haar leidinggevende. Ook kunt u de klacht bespreken of schriftelijk melden bij de onafhankelijke klachtenfunctionaris van de NBEC. Uw klacht kunt u kenbaar maken via:
 

  • Telefoonnummer 036-5483146, op werkdagen bereikbaar van 8:30 tot 17:30 uur.
  • Per brief naar NBEC, Postbus 30070, 1303 AB Almere
  • Per e-mail naar klachtenfunctionaris@nbec.nl
     

Het klachtenreglement ligt ter inzage op ons kantoor. Elke klacht wordt persoonlijk en in vertrouwen behandeld.
 

Wanneer u eerst met een vertrouwenspersoon wilt spreken, kan dat ook. Zie hiervoor de “NBEC informatiefolder Vertrouwenspersonen”
 

Het schriftelijk melden van een klacht:
Stap 1: Stuur een brief met uw klacht naar de NBEC klachtenfunctionaris (via e-mail of per post > zie adres hierboven genoemd), beschrijf in het kort wat er, wanneer is gebeurd. Geef aan welke fouten er zijn gemaakt en door wie. Vermeld uw naam, adres, telefoonnummer en de datum.
Stap 2: U krijgt van de klachtenfunctionaris te horen wat de volgende stappen zijn.
Stap 3: De klachtenfunctionaris zal na een gesprek met u, eventueel samen met u en uw zorgaanbieder, via een gesprek trachten de klacht op te lossen.
Stap 4: U ontvangt schriftelijk antwoord wat er met uw klacht is gedaan.
 

Het klachtenregelement, de infofolder over de NBEC klachtenprocedure en de infofolder over de NBEC vertrouwenspersonen vind u in de 3 documenten hieronder:

P 07 - Klachtenregelement V7 22-01-2017.pdf

P 07 - Infofolder NBEC Klachteprocedure januari 2017.docx

P 07 - Infofolder NBEC Vertrouwenspersonen.docx

2012 | Het Jagerhuis BV Ede | Website by Mokolo